Nieuw bij Dental Udding Bergen: Online Afspraken Maken
We maken het nóg gemakkelijker voor onze patiënten! Bij Dental Udding Bergen kunt u nu zelf online afspraken plannen en beheren. Zo hoeft u in veel gevallen niet meer te bellen en kunt u uw gemaakte afspraken eenvoudig bekijken en, indien nodig, aanpassen. zie onder voor de volledige uitleg.
Wat kunt u doen via het Patiëntportaal?
- Geplande afspraken inzien: Bekijk welke afspraken u al heeft staan.
- Controleafspraken boeken: Reserveer een tijdstip voor uw periodieke controle.
Let op! (Nog) geen Combinatieafspraken mogelijk, zoals controle en mondhygiëne kunnen momenteel (nog) niet online worden gemaakt. Neem hiervoor contact op met de praktijk. - Mondhygiëne afspraken maken: Plan een afspraak bij onze mondhygiënist voor preventieve zorg.
- Afspraken voor uw kinderen maken: Beheer de afspraken van uw gezin eenvoudig online.
- Familieafspraken plannen: Selecteer meerdere familieleden om een gezamenlijke afspraak te maken.
- Afspraken wijzigen of annuleren: Tot 14 dagen voor de afspraak kunt u deze online annuleren. Valt uw afspraak binnen 14 dagen, neem dan telefonisch contact met ons op (mits dit niet binnen 24 uur is).
- Afspraken die door de tandarts zijn klaargezet, zoals voor een vulling, en combinatie-afspraken zoals controle en mondhygiëne kunnen nog niet via het portaal worden ingepland, maar wel via een afsprakenlink die u na contact met de praktijk per e-mail ontvangt.
Hoe werkt het?
- Inloggen met e-mail en patiëntdossiernummer.
Vul uw e-mailadres en patiëntdossiernummer in. - Patiëntdossiernummer opvragen?
U kunt uw patiëntdossiernummer eenvoudig aanvragen via de link onder de invulvelden. Dit nummer wordt naar uw e-mailadres gestuurd. (Controleer ook uw spamfolder.) - Altijd opnieuw inloggen.
Met uw patiëntdossiernummer kunt u op elk moment opnieuw inloggen.
Nieuwe afspraak maken
Komt u er ergens niet uit? Geen zorgen, bel ons gerust en wij helpen u zoals u gewend bent.
Bij het maken van een nieuwe afspraak:
- Kies altijd de juiste behandelaar om bij uw gewenste tandarts of mondhygiënist terecht te komen.
- Als uw behandelaar op het gewenste tijdstip niet beschikbaar is, kunt u een afspraak maken bij een van onze andere vakkundige Behandelaren. Zie hier ons Team.
- Bij gebitsreiniging: Kies de juiste afspraaksoort, zodat de behandeltijd klopt.
Familieafspraken:
- Selecteer meerdere gezinsleden voor een gezamenlijke afspraak.
- Wilt u voor ieder gezinslid apart plannen? Dan dient u na de bevestiging opnieuw een afspraak te maken.
Controleer altijd zorgvuldig de gekozen tijd en behandelaar voordat u op “Bevestigen” klikt. Heeft u vragen of twijfels? Bel ons gerust met de agenda bij de hand, zodat wij kunnen meekijken.
Huisregels voor het gebruik van het Patiëntportaal
- Uw verantwoordelijkheid: Het blijft uw verantwoordelijkheid om afspraken na te komen of tijdig te wijzigen.
- Annuleren binnen 14 dagen: Neem telefonisch contact met ons op als u binnen 14 dagen een afspraak wilt annuleren.
- Controleer uw bevestiging: Zorg ervoor dat de details van uw afspraak correct zijn.
Let op:
- Een controleafspraak is een periodieke controle. Het is géén pijnklacht of alleen vragenmoment.
- Als uw e-mailadres niet werkt, controleer dan of uw gegevens correct bij ons staan of gebruik het juiste e-mailadres.
- Heeft u geen e-mail ontvangen? Het kan soms even duren. Controleer ook uw spamfolder.
E-mail niet goed?
Heeft u geen e-mail ontvangen en denkt u dat uw gegevens niet correct zijn? Stuur ons dan een bericht via e-mail:
Onderwerp: Verzoek om meldingen te ontvangen
E-mailadres: info@dentaluddingbergen.nl
Bericht:
Beste Praktijk,
Met dit e-mailadres wil ik voortaan alle meldingen van uw praktijk ontvangen.
Naam: [Uw naam]
Geboortedatum: [Uw geboortedatum]
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]